Русский

הרשמה לטיפולים

שולח...
צ'אט עם
נציג
יציאה
מצ'אט

ברוכים הבאים לאתר smile2me.co.il

סתימות ושחזורים אסטתים

סתימות מכל הסוגים ושחזורים אסתטיים

שיקום הפה או בשמו המקצועי "שחזור אסתטי" הוא מצב בו משחזרים את השיניים לאחר חבלה בשיניים על מנת להחזיר לפה את מראהו המוכר והיפה. בתהליך שחזור אסתטי למעשה בונים מחדש את הפגועה/שבורה (על ידי עששת או טראומה) בחומרים מורכבים וללא מתכת. היום טכניקות השחזור והחומרים הם מודרניים וטובים יותר מאשר אלו שהיו קיימים בזמנים קודמים וניתן לשחזר את המראה הישן בצורה טובה ואותנטית יותר. שחזורים אסתטיים מקנים לשיניים מראה אסתטי ונעים יותר לעין. השחזור הוא מה שנקרא בפי כל לפני שנים סתימה בשן.        

                                                                               

שחזורים אסתטיים נעשים בשיניים הקדמיות ובשיניים האחוריות:

שחזורים אסתטיים בשיניים קדמיות מספקים מענה למקרים מגוונים ובעיקר לטיפול בשיניים שנפגעו מעששת, לטיפול בשיניים עם שבר בחלק מכותרת השן ולעיצוב של כותרות השיניים הקדמיות המאפשר קשת שיניים אסתטית יותר. כיום, ניתן לעשות שחזור ולטפל בשיניים קדמיות באמצעות חומרים מרוכבים הנדבקים אל השן אותם ניתן להתאים במדויק לגוון של השן. שימוש מושכל בחומרים אלו מאפשר ביצוע שחזורים אסתטיים של "חורים" בשיניים קדמיות וכמו כן לסגור מרווחים בין השיניים או לשנות את המתאר שביניהן.

שחזורים אסתטיים בשיניים אחוריות מכונים ה"סתימות הלבנות". אלו הם שחזורים אסתטיים שעשויים מהחומר קומפוזיט. השחזור באמצעות הקומפוזיט דורש ידע ומיומנות רבה, וכמו כן שימוש בחומרים רבים וממושכים. בנוסף, היום ניתן להשתמש בסתימה שהיא גם חזקה וגם אסתטית ולא ניתן כמעט לדעת לאחר ביצוע הסתימה שהשן טופלה אי פעם.

במרפאת השיניים נעשים כל סוגי הסתימות, החל באיטומים לסדקים המומלצים לילדים וכלה בסתימות למיניהן. במרפאה עובדים עם החומרים החדישים ביותר ברפואת השיניים כדי לספק סתימה עמידה, יפה לעין וגם לא רעילה. בטיפולי שורש הסתימה כוללת גם כתר מתאים חזק וגם אסתטי.

מרפאות המבצעות את הטיפול

רחובות
מרפאת רחובות
טשרניחובסקי 67 רחובות
חדש במרפאות

רחובות

הלבנת שיניים ב20 % הנחה

אתר חדש

אפשר לבקר אותנו באתר מובילי

אתר חדש

www.greenbuttonsolutions.com/smile2me

כתובת חדשה

מרפאתנו עברה לרח.טשרניחובסקי 67 רחובות

סיור וירטואלי

https://my.matterport.com/show/?m=a9nKrhm5TWv&utm_source=4&utm_source=4

לקוחות ממליצים

"עם סיום טיפול השיניים שבוצע על ידי ד"ר פרנקין, ברצוני להודות לו מקרב לב, עבור הטיפול המסור והסבלנות הרבה שגילה במהלך כל התקופה שבה טיפל בי. אין לתאר את היחס החם שלו ואת הסבלנות הרבה שהקדיש לי. אני עוד רוצה להודות גם לצוות המרפאה, על ההיענות המהירה והמועילה בכל בעיה שהיתה לי במהלך הטיפולים".

המשך