Русский

הרשמה לטיפולים

שולח...
צ'אט עם
נציג
יציאה
מצ'אט

ברוכים הבאים לאתר smile2me.co.il

ניקוי אבנית

אבנית השן היא הסתיידות רובד חיידקים - פלאק דנטלי עקב שקיעת הסידן שמקורו מהפרשת הרוק. אבנית בחלל הפה ופלאק הם הגורמים העיקריים של בעיות שיניים ודלקת חניכיים המתבטאת בנפיחות, דימום וכאבים בחניכיים, ריח לא נעים מהפה, הדלקת חניכיים והזנחתה ללא טיפול גורמים אף לדלקת בכל הרקמות התומכות בשיניים ומתבטא בנסיגת חניכיים ועצם התומכת את השיניים וניידות של השיניים ובהמשך לאובדן השן, האבנית מאיצה את נסיגת החניכיים בצורה קיצונית ולכן ישנה חשיבות רבה לטיפול ניקוי אבנית.

כאשר החניכיים מדממות המטופלים נוטים לחשוב לרוב שאולי זוהי מברשת שיניים לא טובה שרכשו, אולי לחצים בעבודה ובמקרים מסוימים לא נותנים לדימום חשיבות כלל, אך זוהי הסימן החשוב ביותר לבעיית חניכיים אותו נותן לנו הגוף שלנו ומאותת שזהו הזמן לבצע ניקוי שיניים יסודי.

טיפול ניקוי האבנית מתבצע בעזרת מכשיר הפועל על בסיס גלי קול כאשר תחילה הרופא מכוון אל אבנית השן גלי קול אשר התנודות שלהם מסוגלים לפרק את האבנית הקשה ביותר, לאחר מכן, הניקוי מתבצע בעזרת תערובת של מים וחומרים שונים הפועלים תחת לחץ חזק. שיטה זו מתאימה ביותר לסילוק פלאק ויחד עם גלי הקול מגיעים לתוצאות מציינות.

לאחר טיפול זה השיניים מתנקות והופכות למבריקות, חלקות ובוהקות. מומלץ לבצע את הניקוי פעם בחצי שנה יחד עם בדיקה שגרתית.

מרפאות המבצעות את הטיפול

רחובות
מרפאת רחובות
טשרניחובסקי 67 רחובות
חדש במרפאות

רחובות

הלבנת שיניים ב20 % הנחה

אתר חדש

אפשר לבקר אותנו באתר מובילי

אתר חדש

www.greenbuttonsolutions.com/smile2me

כתובת חדשה

מרפאתנו עברה לרח.טשרניחובסקי 67 רחובות

סיור וירטואלי

https://my.matterport.com/show/?m=a9nKrhm5TWv&utm_source=4&utm_source=4

לקוחות ממליצים

"עם סיום טיפול השיניים שבוצע על ידי ד"ר פרנקין, ברצוני להודות לו מקרב לב, עבור הטיפול המסור והסבלנות הרבה שגילה במהלך כל התקופה שבה טיפל בי. אין לתאר את היחס החם שלו ואת הסבלנות הרבה שהקדיש לי. אני עוד רוצה להודות גם לצוות המרפאה, על ההיענות המהירה והמועילה בכל בעיה שהיתה לי במהלך הטיפולים".

המשך