Русский

הרשמה לטיפולים

שולח...
צ'אט עם
נציג
יציאה
מצ'אט

ברוכים הבאים לאתר smile2me.co.il

השתלת שיניים

השתלת שיניים הקרויה לעתים גם הרכבת שיניים מלאכותיות או הרכבת שתלים דנטאליים הינה פרוצדורה המשתייכת למשפחת טיפולי "שיקום הפה" והיא מהווה פריצת דרך טיפולית ששינתה את פני עולם רפואת השיניים. ההצלחה הגבוהה של ניתוחי ההשתלה איננה עוד מוטלת בספק, זאת כמובן כאשר הטיפול מבוצע ע"י רופאים בעלי ניסיון רב בתחום.

השתל למעשה הינו התקן בצורת בורג העשוי מחומרים מלאכותיים ומצופה בחומרים תואמים ביולוגיים אשר מוחדר ומעוגן לתוך עצם הלסת ומהווה בסיס יציב אליו ניתן להרכיב את הכתר. לאחר ההשתלה תאי עצם מתפתחים סביב השתל ומחזקים אותו למקומו. תהליך האורך בין 3-9 חודשים.

השתלים הדנטאליים למעשה מיועדים להחליף שיניים חסרות עקב עקירה (כתוצאה מאי הצלחת טיפול שורש או העדר אלטרנטיבה אחרת), נשירת שיניים בגיל מתקדם או פגיעה פיזית.

תכונותיהן של שיניים מלאכותיות המתקבלות כתוצאה מהשתלת שיניים הן הקרובות ביותר לשיניים טבעיות הן מבחינת תפקוד והן מבחינת מראה השיניים. השתלים מותאמים באופן ספציפי לכל מטופל והינם בעלי מראה דומה מאוד לשיניים טבעיות, הם מאפשרים לעיסה והנאה ממזון במידה הקרובה לזו המתאפשרת באמצעות שיניים טבעיות ומבחינה פיזית, עמידותם רבה לאורך זמן רב במיוחד.

השתלים מתאימים כמעט לכל אחד, ללא הגבלת גיל, אלא בהתאם למצב בריאותו של המטופל. אדם שמצב בריאותו יציב, גם אם יש לו מחלה כרונית יכול ליהנות משתלים. למעשנים, קיים נוהל הפסקת עישון לתקופה של לפני ואחרי השלב הכירורגי. במצבים של אובדן עצם לסת במהלך השנים, השתלת שינים הופכת לבלתי ישימה או בעלת סיכויי הצלחה נמוכים.
 

מרפאות המבצעות את הטיפול

רחובות
מרפאת רחובות
טשרניחובסקי 67 רחובות
חדש במרפאות

רחובות

הלבנת שיניים ב20 % הנחה

אתר חדש

אפשר לבקר אותנו באתר מובילי

אתר חדש

www.greenbuttonsolutions.com/smile2me

כתובת חדשה

מרפאתנו עברה לרח.טשרניחובסקי 67 רחובות

סיור וירטואלי

https://my.matterport.com/show/?m=a9nKrhm5TWv&utm_source=4&utm_source=4

לקוחות ממליצים

"עם סיום טיפול השיניים שבוצע על ידי ד"ר פרנקין, ברצוני להודות לו מקרב לב, עבור הטיפול המסור והסבלנות הרבה שגילה במהלך כל התקופה שבה טיפל בי. אין לתאר את היחס החם שלו ואת הסבלנות הרבה שהקדיש לי. אני עוד רוצה להודות גם לצוות המרפאה, על ההיענות המהירה והמועילה בכל בעיה שהיתה לי במהלך הטיפולים".

המשך