Русский

הרשמה לטיפולים

שולח...
צ'אט עם
נציג
יציאה
מצ'אט

ברוכים הבאים לאתר smile2me.co.il

טיפול שורש

טיפול שורש הוא טיפול יסודי ומעמיק לבעיה קיימת הנועד לתיקון או הצלת שן פגועה או מזוהמת שללא הטיפול הייתה נעקרת. במהלך טיפול השורש מוציאים מתוך החלל הפנימי שבתוך השן את הרקמה הנגועה בין ע"י דלקת או זיהום ולאחר ניקוי החלל עיצובו וחיטויו, ממלאים אותו בחומר רפואי מיוחד שאוטם אותו לחלוטין ובכך מושגת מטרת הטיפול: סילוק גורם המחלה, יצירת תנאי ריפוי נאותים לרקמות המקיפות את השן ומניעת כניסת חיידקים בעתיד.

הטיפול אינו מורגש כמעט כלל אודות לחומרי ההרדמה והטכנולוגיה המתקדמת של היום. האלטרנטיבות לטיפול שורש הן עקירת השן והחלפתה על-ידי שתל, גשר או תותבת נשלפת. לפעמים אופציות אלו הן יותר מורכבות ויקרות מאשר טיפול שורש.

 

 

טיפול שורש כירורגי (אפיסקטומי)

לא כל טיפולי השורש מצליחים, במקרה כזה של כשלון טיפול השורש הראשוני קיימת אופציית טיפול השורש החוזר ("חידוש טיפול שורש") . במצבים מסוימים אחרים שהדברים אינו עוזר, הפתרון הנכון יהיה ביצוע טיפול שורש כירורגי (אפיסקטומי), בטיפול זה מגיעים אל השורש מכיוון הקצה שלו ומבצעים טיפול שורש הפוך וכן, מסלקים כירורגית את קצה השורש הבעייתי והרקמה המזוהמת סביבו. במקרי נזק רב לעצם מבוצעת גם השתלת עצם מלאכותית למילוי איזור הנגע בלסת.

אינדיקציה נוספת לטיפול אפיסקטומי היא כאשר קיימים כבר כתרים אסתטיים בפה, טיפולי שורש ומבנים ואחד מטיפולי השורש נכשל, במקרה זה במקום לפרק את הכל מגיעים לקצה השורש הבעייתי ומטפלים בו.

הטיפול האפיסקטומי, מתבצע תוך כדי הרדמה מקומית ומבוצע במרפאה בטכניקה של מיקרו- כירורגיה תחת מיקרוסקופ טיפולי בעזרת מכשור חדשני ביותר ובהמשך הניתוח מבוצעת סתימת שורש "הפוכה".

הריפוי לאחר הניתוח הוא קל יחסית, מכיוון שהפתיחה ברקמה היא קטנה ביותר וגם הסרת חומר השן וגודל השדה הניתוחי הוא קטן מאוד.

 

מרפאות המבצעות את הטיפול

רחובות
מרפאת רחובות
טשרניחובסקי 67 רחובות
חדש במרפאות

רחובות

הלבנת שיניים ב20 % הנחה

אתר חדש

אפשר לבקר אותנו באתר מובילי

אתר חדש

www.greenbuttonsolutions.com/smile2me

כתובת חדשה

מרפאתנו עברה לרח.טשרניחובסקי 67 רחובות

סיור וירטואלי

https://my.matterport.com/show/?m=a9nKrhm5TWv&utm_source=4&utm_source=4

לקוחות ממליצים

"עם סיום טיפול השיניים שבוצע על ידי ד"ר פרנקין, ברצוני להודות לו מקרב לב, עבור הטיפול המסור והסבלנות הרבה שגילה במהלך כל התקופה שבה טיפל בי. אין לתאר את היחס החם שלו ואת הסבלנות הרבה שהקדיש לי. אני עוד רוצה להודות גם לצוות המרפאה, על ההיענות המהירה והמועילה בכל בעיה שהיתה לי במהלך הטיפולים".

המשך