Русский

הרשמה לטיפולים

שולח...
צ'אט עם
נציג
יציאה
מצ'אט

ברוכים הבאים לאתר smile2me.co.il

תותבות

שיניים תותבות הן שיניים מלאכותיות המחליפות את השיניים שהאדם איבד מסיבה כלשהי. התותבת למעשה היא מתקן דנטאלי הניתן להוצאה ומשמש להשלמת חוסר בשיניים וכן ברקמות הפה.

התותבות עשויות משני חומרים עיקריים: אקריל (פלסטיק) ומסגרת מתכתית (כרום) קובלט. קיימים שני סוגי תותבות, שלמה וחלקית:

תותבת שלמה – משלימה מערכת שיניים מלאה חסרה בפה. כאן מדובר בחסר של כל השיניים בחלל הפה. תותבת כזאת כאשר אינה נתמכת על ידי שתלים נזקקת לסיוע הוואקום והרקמות הרכות. באמצעות עבודה נכונה של הרופא המטפל, ניתן להגיע לתוצאה מוצלחת במיוחד.

תותבת חלקית – נעשית במקרים של מספר שיניים חסרות ומספר שיניים קיימות בפה. במקרה זה, התותבת תשלים את השיניים החסרות כאשר הרווח הנוצר מהשיניים החסרות גדול מידי לשיקום באמצעות גשר או כאשר אין שיניים משני צדי המרווח לצורך תמיכה בגשר.

הכנת תותבת דורשת מספר פגישות במרפאה לצורך לקיחת מידות וצבע ושליחתם למעבדה ולאחר מכן, לצורך מדידת נכונות הצבת השיניים בתותבת, תפקודן וצורתן לפי דרישות הרופא ושביעות רצון המתרפא.     

השיניים התותבות כאמור, הן שיניים נשלפות ולא קבועות, לכן, מומלץ להרכיב אותן כמה שיותר זמן בתוך חלל הפה. כאשר לא מרכיבים את השיניים התותבות לתקופה ממושכת יכולה להיווצר אי התאמה של השיניים התותבות למבנה הפה.

לאחר התאמת השיניים התותבות המטופל יקבל הדרכה מפורטת במרפאה כיצד לשמר ולתחזק אותן בצורה הטובה ביותר כך שישמרו לאורך שנים רבות.

התותבות נפוצות מאוד בעיקר אצל אנשים בגיל העמידה או אנשים הסובלים מבעיות חניכיים. כיום, ניתן להחליף את שיניים התותבות בהשתלת שיניים (כמובן שלא בכל המקרים).

 

 


מרפאות המבצעות את הטיפול

רחובות
מרפאת רחובות
טשרניחובסקי 67 רחובות
חדש במרפאות

רחובות

הלבנת שיניים ב20 % הנחה

אתר חדש

אפשר לבקר אותנו באתר מובילי

אתר חדש

www.greenbuttonsolutions.com/smile2me

כתובת חדשה

מרפאתנו עברה לרח.טשרניחובסקי 67 רחובות

סיור וירטואלי

https://my.matterport.com/show/?m=a9nKrhm5TWv&utm_source=4&utm_source=4

לקוחות ממליצים

"עם סיום טיפול השיניים שבוצע על ידי ד"ר פרנקין, ברצוני להודות לו מקרב לב, עבור הטיפול המסור והסבלנות הרבה שגילה במהלך כל התקופה שבה טיפל בי. אין לתאר את היחס החם שלו ואת הסבלנות הרבה שהקדיש לי. אני עוד רוצה להודות גם לצוות המרפאה, על ההיענות המהירה והמועילה בכל בעיה שהיתה לי במהלך הטיפולים".

המשך